FerretParadise Opdrætter

Antal indlæg: 633 Alder: 46 Bopæl: København Antal Ildere: 5
 | Emne: Re: Vildtfarvede? Black self? Man aug 09, 2010 12:23 am | |
| Reinhard Hess har sagt til mig, at min Zefyr har en C maske.  Det lyse over hans øjne danner et C i hver side, og deraf navnet. |
|
Mary Admin

Antal indlæg: 2622 Alder: 23 Bopæl: Randers Antal Ildere: 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
 | Emne: Re: Vildtfarvede? Black self? Man aug 09, 2010 12:45 am | |
| Mente nok der var et eller andet  Og hvor er det et godt billede  |
|
FerretParadise Opdrætter

Antal indlæg: 633 Alder: 46 Bopæl: København Antal Ildere: 5
 | Emne: Re: Vildtfarvede? Black self? Man aug 09, 2010 8:49 am | |
| Ja jeg er bare så glad for de billeder som Ingela tog af mine dyr i vinters. <3 |
|
Stubba Stifter

Antal indlæg: 4084 Alder: 23 Bopæl: Varde Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Vildtfarvede? Black self? Søn mar 06, 2011 11:18 am | |
| | Mary skrev: | | Anne skrev: | Og black sable er jo ikke noget vi bruger som betegnelse her. Vi kalder det jo bare sort (balck self/solid) eller vildtfarvet (også de helt mørke), så hvorfor begynde at forvirre ved at bringe en helt anden farvestandard ind i det.
Men det her er vildtfarvede hvalpe som vil ende i vildtfarvet klasse, og skal de udstilles i tyskland vil de stille i mørk vildtfarvet klasse. |
jeg synes det er mere forvirrende at der ikke er en sort vildtfarvet betegnelse. De ligner jo på ingen måde en normalt vildtfarvet! Det var hvertfald der jeg gik galt i byen. |
Det var også der jeg blev forvirret. For hvis man ser på Mailo og Tello ved siden af hinanden - så ligner de jo ikke hinanden i farverne.
Men helt sorte så .. Dem er der da ikke ret mange af, er der?_________________ www.frkstubba.blogspot.comRofus, Mailo & Parkour Tello  rip Nico - du er elsket og savnet! |
|
Mary Admin

Antal indlæg: 2622 Alder: 23 Bopæl: Randers Antal Ildere: 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
 | Emne: Re: Vildtfarvede? Black self? Søn mar 06, 2011 12:43 pm | |
| Nej altså, helt sort bliver de jo aldrig, de vil jo altid være lidt hvid under munden, men nej, black solid synes jeg ikke man ser så ofte  |
|